Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze
Treść opinii: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze sprawuje pieczę nad parkingami przy lotnisku Katowice gdzie byliśmy w dniu 9 listopada. Bardzo miła i służąca radą obsługa, nie wiedzieliśmy gdzie najlepiej zaparkować więc podjechaliśmy do stanowiska obsługi parkingu nr 2, pracownik zapytał czy długo zamierzamy parkować, mąż powiedział, że do 1,5 godziny więc pan poradził aby podjechać bliżej terminali na parking nr 1 i tak też zrobiliśmy. Automat wydał bilet i mogliśmy zająć jedno z wielu, wyznaczonych miejsc. Opuszczając parking dokonaliśmy opłaty w okienku kasy przy wyjeździe, było drogo 14 zł.: 1-sza godzina 5,- i druga rozpoczęta 9 zł. Uważam, że to o wiele za drogo ale lotnisko międzynarodowe swoje prawa ma a pracownik wydał resztę z paragonem miłymi słowami pożegnał.