Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Klient wchodzący do sklepu, jest zupełnie niezauważony przez pracowników. Sprzedawca przechodził obok mnie nie witając mnie zwrotem grzecznościowym, nie zaproponowano mi pomocy na początku mojej wizyty kiedy to rozpoczęłam zakupy jak i w trakcie mojego dłuższego pobytu w sklepie, kiedy to w sposób celowy pokazywałam zagubienie i konieczność udzielenia pomocy sprzedażowej. Jedna z Pań była zajęta rozwieszaniem i poprawianiem towaru a druga Pani stając za kasą składała rzeczy na ladzie kasowej. Po moim zagajeniu rozmowy, odpowiedziano mi tylko na zadane przeze mnie pytania, sprzedawca nie przejął rozmowy celem oferty sprzedażowej jak również celem profesjonalnej dorady obsługowej. W finalnej części mojej wizyty podczas obsługi kasowej niestety nikt nie zaproponował mi dodatkowych akcesoriów, katy klienta, nie podjęto żadnej dodatkowej rozmowy poza konieczną. Niestety zarówno wiedza, zachowanie personelu jak i czas obsługi przy kasie gdzie wytworzyła się kolejka nie świadczyły o wysokim poczuciu profesjonalnej obsługi klienta. Asortyment sklepu atrakcyjny wraz z cenami, ogólnie w sklepie panował ład i porządek co dawało komfort dla kupującego.