Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: W dniu 30.11.2013 pracownik zatankował paliwo na tejże stacji benzynowej (ON) po przejechaniu około 100 km samochód stracił moc, włączył się tryb awaryjny silnika. Pojazd wstawiliśmy w tym samym dniu do ASO Mercedes Benz (ponieważ samochód ma dopiero rok czasu i jest na gwarancji), gdzie stwierdzono uszkodzenie układu paliwowego (wtryski, pompa paliwowa itd.) a za powód usterki podano złą jakość paliwa co zresztą było widać gołym okiem (paliwo było bardzo zanieczyszczone). Koszt naprawy pojazdu to około 20 000-25 000 PLN.Zostały pobrane próbki paliwa. Po odstaniu paliwa przynajmniej dobę robi się ono rozwarstwione tzn. u góry znajduje się paliwo a na dole osadza się biały osad.Po ponownym wstrząśnięciu paliwo ponownie robi się bardzo mętne. Orlen po zgłoszeniu reklamacji odsyła do TUiR Warta gdyż twierdzi że jest ubezpieczony na taką ewentualność, a Warta z kolei twierdzi że uszkodzenia pojazdu nie kwestionuje natomiast nie widzi związku przyczynowo skutkowego między jakością paliwa a powstaniem szkody. Dodam jeszcze że wszystkie samochody tankowane są tylko w sieci PKN ORLEN. Jeśli ktoś miał podobny problem i tankował paliwo na tej stacji to proszę o kontakt na adres biuro@ars-3.pl