Opinia użytkownika: wampirek
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Niestety Bank sie nie popisał. W dniu 08.11.2013 próbowałam 2 krotnie w bankomacie Euro netu pobrac pieniądze ze swojego konta. Niestety była awaria bankomatu i bank przyblokował moje pieniądze w łącznej kwocie 1000 zł. Byłam pewna że 12. 11 po święcie pieniądze wrócą na konto. Jednak jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się iż właśnie 12.11 pieniądze z blokady zostały zaksięgowane jako pobrane z bankomatu. Zadzwoniłam do Euro netu i po nr karty Pani stwierdziła iż te transakcje nie doszły do skutku i bank został juz o tym poinformowany. Jednak jest dziś 15.11 a ja dalej nie mam moich pieniędzy. A pracownicy nie umieją mi odpowiedzieć kiedy nastąpi korekta. KRADZIEŻ W MAJESTACIE PRAWA