Opinia użytkownika: Agnieszka_3710
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Dnia 14.11.2013 udałam się do Perfumerii Sephora. Przed sklepem moja uwagę przyciągnęły kolorowe dekoracje witryn oraz produkty które zachęciły mnie do wejścia . Gdy weszłam na teren Perfumerii zostałam powitana przez konsultantkę standardowym Dzień dobry i życzliwym uśmiechem. Na sali sprzedaży znajdowało się 5 osób, część Pań była zajęta obsługą, w sklepie znajdowało się 7 klientów. Podeszłam do półki z damskimi perfumami, po chwili podeszła do mnie konsultantka i zapytała 'w czym mogę pomóc?" odpowiedziałam iż szukam czegoś na prezent dla mojej mamy. Konsultantka pokazała mi 3 zapachy, zachęciła do zakupu najnowszego, niestety gdy odmówiłam twierdząc iż jest za drogi nie potrafiła zaproponować mi czegoś innego, zapytałam więc o produkty do kąpieli. Konsultantka była uprzejma, cierpliwie odpowiadała na moje pytania, jednak nie do końca zrozumiała moje potrzeby. Podziękowałam wiec i poprosiłam o chwilkę zastanowienia. Po 5 minutach podeszła do mnie inna Pani i zaproponowała konsultacje makijażowe, odmówiłam twierdząc iz nie mam dziś czasu, Gdy zapytałam o składniki występujące w kremie Pani nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie. Podeszłam do kasy tam zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona, zaproponowano mi zaproszenie na dermokonsultacje a za zakup małego balsamu do ciała dostałam próbkę perfum. W sklepie panowała miła atmosfera, czułam jednak presję sprzedaży droższych produktów ze strony Konsultantek. Sklep niestety ma dość wysokie ceny, nie na każdą kieszeń.