Opinia użytkownika: Adam_859
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Dzisiejsza obsługa klienta na stoisku pieczywa niestety nie stała na najwyższym poziomie. Chcieliśmy kupić tego dnia 2 drożdżówki, które były wystawione na ladzie obok wagi. Czekając na jakąkolwiek obsługę ok 5 minut - postanowiliśmy obsłużyć się samodzielnie, gdyż owe drożdżówki leżały na tacy w pobliżu pieczywa, które można było zabrać samodzielnie. Dodam iż stoisko z pieczywem jest połączone ze stoiskami z serami oraz grillem. Zapakowane drożdżówki zabraliśmy z resztą zakupów na kasę. Niestety okazało się jednak, że muszą one posiadać naklejone metki z cenami... Po mojej prośbie, aby kasjerka załatwiła to z kasy telefonicznie - otrzymałem informację, że muszę osobiście nakleić cenę przy stoisku. Udałem się ponownie do stoiska i straciłem kolejne kilka minut na wyczekiwanie na osobę z działu z pieczywem. Po kilku minutach poprosiłem panią z działu z nabiałem, aby nakleiła ceny na drożdżówki, co w końcu zostało wykonane. Jest to kolejna moja sytuacja w tym sklepie na działach z obsługa, gdzie jako klient muszę dopraszać się o obsługę. Zobaczymy jak profesjonalna będzie obsługa przy następnej wizycie..