Opinia użytkownika: Anna_4699
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Robiłam zakupy w sobotę przed długim weekendem. Nie lubię za bardzo chodzić do tesco, ze względu na obsługę, ale niestety ceny kuszą. Teraz także zrobiłam zakupy, klientów było bardzo dużo. Stanęłam w kolejce, do każdej z kas okrutnie długa, ale trudno sobie myślę, poczekam. Pani zaczęła kasować, kiedy to w trakcie zacięła się jej drukarka fiskalna. Uderzyła w nią raz, uderzyła drugi i dalej nic. W końcu drukarka ruszyła, ale coś się stało innego, bo paragon wyszedł niekompletny, pani przyjęła płatność i woła kierowniczkę, żeby jej pomogła. Raz, drugi, trzeci. Nic. Inna pani wyższa stanowiskiem siedzi obok na kasie i dopiero gdzieś po 5-10 minutach, udaje mi się odejść od kasy. Do tego okazało się, że pani która mnie kasowała przez to, że kasa się zawiesiła będzie miała manko. Bo tak podobno jest system zrobiony. Trzeba pisać wyjaśnienie. Szkoda, że nikt nie mógł zareagować na dzwonek...