Opinia użytkownika: Marek_851
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: Obsługa przed i w trakcie zakupów - bez zarzutu. Nie narzuca się, ale w razie potrzeby natychmiast zjawia się i pomaga.Obsługa posprzedażowa - trochę gorzej. Składanie reklamacji odbywa się w atmosferze zniechęcania klienta: a to podeszwa jest brudna, więc reklamacja zostanie n a p e w n o odrzucona, a to wada jest mechaniczna, więc nie ma sensu składać reklamacji. Sprzedawczyni nie dąży do rozpoznania problemu i oczekiwań klienta, a ogranicza się jedynie do wypełnienia procedury. Brak inicjatywy do poprawy relacji z klientem.Zupełnie inaczej wygląda obsługa posprzedażowa w momencie uznania reklamacji - telefon z informacją, zaproszenie po odbiór pieniędzy, miła atmosfera.Podsumowując: dobry sklep obuwniczy, do dopracowania pozostaje zachowanie obsługi w obliczu reklamacji.