Opinia użytkownika: Marek_851
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Po pierwsze - płatna toaleta. Moim zdaniem niedopuszczalne na sieciowej stacji benzynowej, która prowadzi program lojalnościowy.Niby paragon za toaletę jest podstawą do rabatu przy kasie, ale nie obejmuje paliwa!Po drugie - obsługa. Szokująco niemiła, unikająca kontaktu z klientem, zajęta wszystkim tylko nie pracą. Klient jest dla nich kimś, kto tylko uprzykrza im spędzanie czasu.Odwiedzałem tę stację trzykrotnie od czasu jej otwarcia, za każdym razem mając nadzieję, że tym razem będzie lepiej. Niestety rozczarowałem się. A to ekspres do kawy nie działa "i co pan nam zrobi", a to przy kasie czekam dłuższą chwilę zanim kasjer nie dokończy pogawędki ze znajomym, a to nie ma wydać reszty i obcesowo obwieszcza, że "będzie bez 2 groszy" (nie żeby mi było żal 2 gr, chodzi o sposób komunikacji).Stacja nadrabia wyglądem: nowoczesna architektura i znajome koncernowe barwy. Ale w środku -pełne rozczarowanie.