Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Nigdy wcześniej nie korzystałam z paczkomatów InPost, gdyż stosunkowo niedawno ta usługa pojawiła się w Jaworze. Ostatnio zamówiłam przez Internet u różnych sprzedawców 2 paczki z dostawą do paczkomatów InPost. Wybrałam punkt przy ul. Armii Krajowej 25 w Jaworze. Obie paczki zostały szybko dostarczone do paczkomatów i byłam na bieżąco informowana o ich statusie poprzez e-mail oraz SMS. Udałam się do punktu, aby odebrać paczki i tu napotkałam na problem - nie wiedziałam, jak to zrobić. Na ekranie nie było nic widać (oprócz napisu "Witamy, uśmiechnij się" czy coś w tym stylu), a pod ekranem były miejsca na użycie jakiejś karty oraz przyciski nie reagujące na naciskanie. Nie myśląc długo zadzwoniłam na infolinię, do której numer był podany nad ekranem. Ciężko było wybrać odpowiedni temat rozmowy, ponieważ automatyczne menu słyszane w telefonie zdawało się nie reagować na to, co wciskam (?). Straciłam trochę czasu, ale w końcu udało mi się wybrać dział, z jakim chcę rozmawiać (sama już nie wiem jaki, wcisnęłam kilka numerów po kolei w nadziei, że zostanę połączona z kimkolwiek, kto najwyżej przekieruje mnie do odpowiedniego działu). Po bardzo krótkiej chwili odezwała się konsultantka, która wyjaśniła mi, że ekran jest dotykowy i tylko wirtualne przyciski mam przyciskać. Powiedziała, że zostanę poproszona o nr telefonu i kod odbioru paczki, że mam podać kolejno te dane, a po każdym podaniu danych "przechodzić dalej". Podziękowałam za pomoc i powiedziałam, że sobie poradzę. Niewygodnie było wpisywać te dane i odczytywać tekst z ekranu, ponieważ prawie nic nie widać (problemów ze wzrokiem nie mam - po prostu ekran jest bardzo ciemny, ustawiony pod niekorzystnym kątem, świeciło prosto w niego słońce, a dodatkowo nie był na wysokości mojego wzroku, tylko musiałam odchodzić kawałek dalej i stawać na palcach, aby cokolwiek zobaczyć... najwyraźniej jest przeznaczony dla wysokich osób, a ja mam 1,54 m). Duży plus za szybkie dostarczenie paczek oraz sprawną i miłą obsługę na infolinii. Jedną gwiazdkę odejmuję za niewygodę przy odbiorze paczek.