Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Do banku Santander udałem się w celu zapoznania się z ofertą na kredyt gotówkowy. Moje pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne. W oddziale panował porządek, materiały reklamowe były poukładane schludnie w dyspenserze, na ziemi żadnych śmieci, a na biurkach doradców staranny porządek. Doradca przyjął mnie ciepło, uśmiechając się i zadając pytanie w czym może pomóc. Przystąpiliśmy do rozmowy i niestety początkowe zadowolenie z obsługi minęło. Doradca zadawał tylko pytania dotyczące mojej sytuacji życiowej, a na moje pytania odpowiadał zdawkowo. Wszystko działo się w pośpiechu. Doradca w żaden sposób nie zachęcał do skorzystania z oferty banku. Nie przedstawił też żadnych folderów reklamowych, ograniczając się jedynie do wydruku formularza z systemu, który na podstawie moich odpowiedzi przygotował dla mnie indywidualną ofertę. Po kilku minutach wyszedłem z banku w poczuciu, że zmarnowałem tylko czas.