Opinia użytkownika: Patrycja_682
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Po wejściu do sklepu nie widziałam żadnego pracownika, rozejrzałam sie po sklepie i odrazu udałam się w poszukiwaniu koszulki na prezent. Po chwili obok mnie pojawila sie pani, która zaczeła poprawiać wieszaki ale nie zostalam powitana przez nią. Wzięłam koszulke przeszłam się przez sklep w celu obejrzenia kolekcji, która bardzo mi sie podoba. Bardzo lubię ten sklep, ponieważ ceny nie są wysokie a ubrania są naprawdę dobrej jakości. Udałam się do kasy gdzie musiałam chwile zaczekać, podeszla pani która przygotowała moja koszulke do spakowania ale czekałysmy na inn panią która obsługiwała wtedy kase. Pani mnie wtedy powitała, policzyła koszulke spakowała w firmowa reklamówke, wydała resztę i paragon. Po zapytaniu pani kasjerki czy ewentualnie jak sie nie spodoba można zwrócić, oczywiście uzyskałąm odpowiedź ze tak. Pani, która mnie obsługiwala nie nawiazywała kontaktu wzrokowego, nie uśmiechała się była bardzo obojętna. W sklepie było czysto