Opinia użytkownika: Rafał_981
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Udałem się dzisiaj po pracy do OBI ,aby zakupić piec węglowy który wcześniej zarezerwowałem i za którego wpłaciłem zaliczkę.Udając się na dział,gdzie się znajdował okazało się,że nie ma nikogo z obsługi personelu .Czekałem ponad 20 minut aż ktoś łaskawie do mnie podejdzie ,ale jednak tak się nie stało.Musiałem obejść połowę sklepu ,aż w końcu znalazłem kogoś z obsługi.Pan który rzekomo miał mi doradzić zakup dodatkowy do pieca w postaci kolanka ,rury i rozety nie miał zielonego pojęcia o towarze który znajdował się na jego dziale.Jego zachowanie było wręcz niedopuszczalne,ponieważ używał łacińskich słów tłumacząc się ,że jest na tym dziale od niedawna i nie wie jak mi skompletować to czego potrzebuję..Na domiar tego inni klienci znajdujący się w sklepie też nie mogli doczekać się pomocy w wyborze towaru.Co się okazało piec, który wcześniej mi zaproponowano spełniał funkcje spalania drewna i brykietu a nie węgla tak jak mnie wcześniej zapewniano.Po takiej kompromitacji personelu nie pozostało mi nic innego jak wycofać zaliczkę i zrezygnować z zakupu.Mało tego pracownicy rozmawiają o prywatnych sprawach między sobą przy klientach.Tak fatalnej jakości obsługi nie doznałem już dawno.Proszę poprawcie swoją obsługę ,bo jak nie to stracicie klientów.