Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_1835

Dotycząca firmy: Carrefour Express

Treść opinii: Carrefour Express przy ul. Bobrzyńskiego 37 w Krakowie jest jednym z większych sklepów w okolicy obfitującej w nowe osiedla mieszkalne, a zdecydowana większość mieszkańców Osiedla Europejskiego dokonuje drobnych zakupów właśnie w owym sklepie.Czystość sali sklepowej mogę ocenić jako bardzo dobrą, ponieważ nigdy nie zdarzyło się, aby - jak na publiczne miejsce - porządek był zaniedbany. Wystrój także jest w porządku - odmalowane w przeciągu ostatniego roku ściany o soczystym kolorze czynią to miejsce przyjazne, nawet jak na mały supermarket, a w takiego typu miejscach zazwyczaj dominuje prostota, biel, ostre światło.Sklep jest wystarczająco dobrze zaopatrzony - w swojej ofercie Carrefour Express ma produkty spożywcze codziennego użytku, a także wszelkiego rodzaju chemię gospodarczą, kosmetyki, prasę. Aby przyrządzić zwyczajny posiłek, znajdziemy tutaj wszystkie interesujące nas produkty, jednak szukając czegoś bardziej wyrafinowanego lub wymyślnego, możemy się poczuć nieco rozczarowani.Ceny są dość wysokie, jednak taka już specyfika osiedlowych sklepów. Osobiście nie zrobiłabym tutaj cotygodniowych zakupów, ponieważ zostawiłabym za te same produkty zdecydowanie więcej niż w regularnym, dużym supermarkecie. Jednak na drobne zakupy to miejsce się nadaje.Powyższe uwagi czynią ten sklep dobrym, ponieważ asortyment jest całkiem obszerny, na nieco zawyżone ceny można przymknąć oko przy niewielkich zakupach, jednak prawdziwą zmorą jest obsługa. Niezmieniona od lat - a korzystam z tego sklepu od 7 lat - kadra i ewidentne cięcie kosztów prowokują sytuacje, które są bardzo niekomfortowe dla klienta. Sytuacja, która powtarza się praktycznie każdego dnia w godzinach późno popołudniowych, gdy wiele osób wracając z pracy zachodzi do sklepu po drobne sprawunki. Kolejka na kilkanaście osób do każdej z tylko dwóch otwartych kas z pięciu możliwych. Dlaczego? Sama się zastanawiam. Klienci się denerwują, kasjerzy ledwo się wyrabiają. Nieraz spotkałam się także z sytuacją, gdy w ciągu dnia nie spotkałam żadnego pracownika na kasie i musiałam wołać kogoś, kto by mnie obsłużył. Nie wspomnę o ciągłym problemie z drobnymi oraz pytaniami o możliwość bycia dłużnym grosik. Był również taki przypadek, gdy kupując rzecz, która kosztowała nieco ponad złotówkę, chciałam zapłacić banknotem dziesięciozłotowym, a Pan kasjer powiedział, że muszę sama iść rozmienić pieniądze, bo on nie ma mi wydać. Nie twierdzę, że cała kadra jest zła, ponieważ jest kilku pracowników, których znam z widzenia i wiem, że są oni sprawni i kompetentni w swojej pracy. Główny problem widzę z kierownictwie sklepu - w mojej opinii powinno się zatrudnić dodatkowych pracowników lub tak rozplanować ich pracę, aby nie było ciągłych problemów z długim oczekiwaniem w kolejce do kasy.Carrefour Express nie jest wybitnym sklepem, niestety, a w takiej lokalizacji, w jakiej się znajduje, ciągle będzie mieć klientów, więc jest to okoliczność, która rozleniwia kierownictwa i nie skłania do przemyślenia ewentualnych błędów i strategii, jak poprawić jakość obsługi klientów.