Opinia użytkownika: Barbara_901
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: W dniu o4.11.2013 r. o godz. 18.00 w salonie Saturna na dziale komputerów pytałam pracownika gdzie na sali wystawienniczej znajdują się dyktafony. Pracownik wskazał mi, gestem ręki miejsce, w którym te urządzenia są wyeksponowane, ale w tym samym momencie zdecydował się, przejść przez całą halę sprzedażową wraz ze mną . Na ścince ekspozycyjnej było wiele dyktafonów. Podziękowałam za wskazanie mi miejsca, zapytując jednocześnie, czy tu w drugim końcu sali ktoś z pracowników tego działu , pomoże mi w zakupie. Obsługujący zapewnił mnie, że gotów jest poinformować mnie o sprzęcie jeżeli tego sobie życzę. Zapytał, jakie interesują mnie parametry tego urządzenia, funkcje i ceny. Podał wybrane urządzenie, objaśniając wszystko o co pytałam. Nie wykazywał żadnego zdenerwowania, nie spieszył się, nie dawał do zrozumienia, że zakup jest drobny i szkoda tracić czasu. Oczekiwał na dalsze pytania z mojej strony, starał się, żebym decydując się na zakup, miała pełna świadomość, że dokonałam dobrego wyboru i będę z urządzenia zadowolona. Odchodząc, obsługujący podziękował mi za wybór i wskazał mi, w którym kierunku mam udać się do kasy.