Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Copernicus

Treść opinii: Pomimo święta 1 listopada udaliśmy się z mężem na lotnisko Copernicus we Wrocławiu aby odebrać przylatującego z pracy członka naszej rodziny. Bardzo dobra organizacja pozwoliła na jedynie krótki pobyt w tym miejscu i w dodatku bez opłaty parkingowej gdyż jest tu tzw. pas szybkiej obsługi gdzie wystarczyło podjechać, zabrać pasażera i po chwili opuścić miejsce, wolno tu parkować 10 min. Czuwają nad tym widoczne służby lotniska, dbając także o bezpieczeństwo pasażerów. Pobierając bilet przy wjeździe na teren lotniska można było zająć od razu właściwy pas (były trzy, jeden dla inwalidów), oznakowanie na to pozwalało i potem przy wyjeździe włożyć bilet do automatu i od razu szlaban pozwalał na wyjazd. Świetnie zorganizowana samoobsługa.