Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: W dniu 18.10.2013 dokonałam zakupu w sklepie H&M. Po wejściu do obiektu rozejrzałam po sali sprzedaży, następnie poprosiłam pracownika o pomoc w odszukaniu odzieży z wystawy w moim rozmiarze oraz o wskazanie odzieży z wystawy. Obsługująca mnie członkini personelu okazała się dobrze zorientowana w rozmieszczeniu towaru, a kiedy okazało się, że nie ma mojego rozmiaru zaproponowała coś innego. Po skorzystaniu z pomocy pracownicy udałam się do przymierzalni. Pomimo niewielkiej kolejki nie byłam zadowolona z wizyty w tym miejscu, ponieważ okazało się brudne, a wewnątrz było kilka wieszaków. Złe wrażenie zatarła obsługa przy kasie, ekspedientki były bardzo uprzejme, szybko i sprawnie obsługiwały klientów, a kiedy kolejka urosła do kilku osób uruchomiły kolejną kasę. Przy stanowiskach kasowych panował porządek.