Opinia użytkownika: Katarzyna_4148
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Podczas wizyty w sklepie szukałam konkretnego produktu z wystawy więc poprosiłam pracownika o wskazanie gdzie mogę go znaleźć. Podszedł ze mną do wieszaka i pokazał szukany produkt. Kolejnej rzeczy jaką się zainteresowałam nie było w moim rozmiarze. Pracownik poinformował mnie, że jeśli na wieszaku nie ma to nie znajdę tego rozmiaru gdzie indziej. Zaproponował te same spodnie w innym kolorze, po czym wskazał na taki sam kolor ale inny fason. Kiedy zauważył brak mojego zainteresowania wskazanymi ubraniami zaproponował, że zadzwoni i dowie się czy w drugim sklepie jest jeszcze szukany przeze mnie rozmiar. Po wybraniu i przymierzeniu rzeczy udałam się do kasy gdzie znajdowały się dwie klientki. czas oczekiwania wyniósł zaledwie 2-3 min. Pracownik skasował towar, właściwie wydał resztę, zaprosił do następnych zakupów o pożegnał mnie.na sali panował ogólnie porządek. w trzech miejscach pod wieszakiem leżąły rzeczy, które były od razu podnoszone przez pracownika po zauważeniu. W przymierzalni znajdowało się dość dużo odwieszonych przez klientów ubrań, jednak w całym sklepie było tylko trzech pracowników, w tym jeden ochroniarz i jeden pracownik przy kasie, którzy mieli dość dużo pracy i cały czas zajmowali się układaniem towaru lub pomaganiem klientom.