Opinia użytkownika: Renata_307
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: W tym markecie dowiedziałam się, że mogę kupić dziurkacz do dziurek w pasku skórzanym. Udałam się w poszukiwaniu miejsca , gdzie mogą być takie rzeczy. Niestety nie mogłam sama odnaleźć miejsca, więc poprosiłam kogoś z obsługi o pomoc. Pracownik zaprowadził mnie na dział i wskazał te dziurkacze, pokazując tańsze i droższe. Pracownik powiedział, że te tańsze są wadliwe i jest dużo zwrotów. Obejrzałam je i w końcu coś tam wybrałam. Okazało się, ze to był błąd, gdyż tam były wszystkie wadliwe i w to miejsce lądowały wszystkie zwroty klientów. Następnego dnia udałam się, aby dokonać zwrotu, niestety Pani przyjmująca zwrot miała wiele pytań i w końcu zawołała tego pracownika z działu. Pracownik jak zobaczył ten dziurkacz z daleka , to powiedział aby przyjąć zwrot. I tak otrzymałam zwrot dziurkacza, a dziurki w pasku zrobiłam za cenę 10-krotną niższą w punkcie kaletniczym.