Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Nagle przerwane zostało połączenie z Internetem za pomocą neostrady, więc po jakiś czasie zadzwoniłam na Serwis techniczny Orange aby zgłosić tę awarię i nie połączyłam się od razu (a połączenie płatne), niestety. Najpierw były komunikaty kierujące mnie kolejno do właściwej sprawy, przebiegło to trzyetapowo, potem zgłosił się pan, który przekierował mnie do właściwej osoby, mogącej mi pomóc. Była to pai Ewa, która po zweryfikowaniu użytkownika i posiadanego urządzenia poinformowała mnie, że jest wiele zgłoszeń i trwają prace mające na celu przywrócenie łączności. Przeprosiła mnie za te niedogodności i prosiła o cierpliwe oczekiwanie, w swej postawie nienaganna i uprzejma. Od kiedy TP połączyła się z Orange takie sytuacje zdarzają się dość często, w ostatnim (do 29 X) tygodniu były dwie. Coś tu szwankuje, niestety.