Opinia użytkownika: Rafał_981
Dotycząca firmy: S1
Treść opinii: Pracownik stacji paliw Orlen nie posiadał czytelnego identyfikatora.Identyfikator zwisał ku dołowi, więc nie było możliwości odczytania jego imienia.Osoba ,która mnie obsługiwała to mężczyzna ;wiek około 24 lata ,miał krótkie czarne włosy.Zostałem powitany zgodnie ze standardem zwrotem grzecznościowym "Dzień dobry".Zostałem zapytany o fakturę lub paragon oraz formę płatności -gotówka czy karta? Pracownik zapytał mnie o promocję wiodącą oraz zaproponował płyn do spryskiwaczy.Na końcu zostałem miło pożegnany i zaproszony do ponownej wizyty.Oferta bogata,cena atrakcyjna produktów i regały sklepowe wypełnione z widoczną ceną pod produktami.Personel stacji chętny do obsługi klienta, która była sprawna i uprzejma.Wizytę na stacji paliw oceniam pozytywnie ze względu na miłą atmosfere panującą podczas zakupu paliwa Pb 95.Dało się odczuć,że pracownik stacji poważnie podchodzi do swoich obowiązków i zadań.Nie pozostaje mi nic innego jak wręczyć obsłudze medal ! Tylko ten nieszczęsny identyfikator ,gdyby był czytelny byłoby złoto.