Opinia użytkownika: Przemysław_644
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Dnia 22/10/2013 zadzwoniłem na infolinię do mojego operatora sieci komórkowej Play.Celem mojej rozmowy, było przesłanie mi ustawień internetowych oraz ustawień mms do nowego telefonu, gdyż nie miałem w tym momencie dostępu do internetu, żeby zrobić to samemu. Na połączenie z konsultantką czekałem około minuty, sporo - jednak jak na infolinię znośnie. Konsultantka przedstawiła się i zapytała w czym może mi pomóc, po tym jak przedstawiłem jej moją prośbę, błyskawicznie zareagowała, pytając tylko czy ustawienia mają zostać przesłane na nr telefonu, z którego dzwonię. Zdziwiło mnie to, bo obyło się bez weryfikacji czy podawania przeze mnie haseł abonenckich. Konsultantka poinformowała mnie, że ustawienia zostały wysłane, pytając czy w czymś jeszcze może pomóc, kiedy odmówiłem, podziękowała za rozmowę i życzyła miłego dnia