Opinia użytkownika: kakania
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Apteka Dbam o Zdrowie jest jedną z bardziej chwalonych w Toruniu, więc zdecydowałam się tam udać z nową receptą od swojego lekarza. Pierwsze wrażenia jeszcze przed wejściem do apteki były bardzo pozytywne - punkt jest bardzo duży, odpowiednio oznakowany i umiejscowiony tak, że jego znalezienie nie stanowi żadnego wyzwania. W środku także nie brakuje przestrzeni i każdy klient jest w stanie spokojnie stać w oczekiwaniu na swoją kolej bez martwienia się o klaustrofobię. Niestety to, co przytrafiło się w trakcie mojej wizyty, zdarza się tutaj dość często - a mianowicie wielka kolejka. W teorii apteka posiada aż sześć różnych okienek, ale naturalnie nigdy wszyscy pracownicy nie są aktualnie na zmianie, więc maksymalnie liczyć można na trzech aktywnie wydających leki aptekarzy. Gdy do apteki przyszłam ja, tylko dwie Panie zajmowały się klientami, trzecia porządkowała najróżniejsze rzeczy. Dopiero po kilku minutach, gdy kolejka stała się już wyjątkowo długa, dołączyła się do obsługi. Sama apteka robi dobre wrażenie, nie brakuje w niej miejsca, gdzie wytchnąć mogą starsi pacjenci lub po prostu usiąść mogą ci, którzy zmęczyli się oczekiwaniem na swoją kolej do okienka. To co w aptece wyjątkowo ważne - a więc poczucie czystości i schludności pomieszczenia, tutaj jest absolutnie wzorowe. W kwestii utrzymania czystości nie można mieć nawet cienia zastrzeżeń. Apteka stara się być nowoczesna, o czym świadczy chociażby dotykowy terminal, na którym każdy może sprawdzić bazę leków - łącznie z dawkowaniem i ceną detaliczną. Panie pracujące w Aptece DoZ są bardzo kompetentne i natychmiast zostałam poinformowana o tym, że niestety mój lek jest dość specjalistyczny i nie znajduje się zawsze w ofercie apteki. Nie ucieszyła mnie ta informacja, ale otrzymałam także wsparcie w kwestii tego, jak dokonać zamówienia online. Dodatkowo Pani zapewniła mnie, że samodzielne zamówienie leku przez portal eleketroniczny firmy pozwoli mi na skorzystanie z minalnej chociaż zniżki - a ponieważ lek ten jest bardzo drogi, ucieszyło mnie takie rozwiązanie, chociaż naturalnie musiałam poczekać na odbiór leku 48h.Po powrocie do domu przystąpiłam do zmawiania leku online i natychmiast znalazłam się na stronie internetowej aptek. Szybko odnalazłam swój lek i po chwili, jaką zajęło mi zarejestrowanie swojego konta, mogłam wskazać miejsce odbioru leku. Zdecydowałam się na odbiór ponownie w miejscu, gdzie znajduje się apteka - przeczuwając, że tak będzie najszybciej. Wartym odnotowania jest fakt, że sklep wprowadził możliwość podania swojego numeru telefonu, na który wysyłany jest SMS z informacją o tym, że lek czeka już w aptece. W rzeczywistości otrzymałam go już następnego dnia i bardzo szybko mogłam odebrać lek we wskazanym miejscu. Do dzisiaj chętnie zamawiam leki online z opcją odbioru na miejscu, by nie martwić się, że czegoś akurat nie będzie na stanie.