Opinia użytkownika: kakania
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Do sklepu wstąpiłam po pracy, aby dokonać kilku podstawowych zakupów brakujących towarów. Biedronka w każdym miejscu wygląda podobnie i jest zorganizowana w taki sposób, że odnalezienie się w niej nie jest żadnym wyzwaniem. Sklep zlokalizowany przy skrzyżowania Bema i Szosy Chełmińskiej z pewnością nie jest szczególnie atrakcyjny z zewnątrz. Stara i nieatrakcyjnie zniszczona blacha okalająca cały budynek nie kojarzy się a klasycznymi kolorami tej sieci sklepów, ale szyld nie pozostawia złudzeń, z jakim sklepem mamy do czynienia. Niestety również otoczenie sklepu pozostawia nieco do życzenia - lepiej mogłyby wyglądać zarówna gablota na plakaty i materiały reklamowe jak i stosiko z koszykami. Poza tym na pozytywną ocenę infrastruktury zasługuje fakt, że przy sklepie znajduje się stojak na rowery a wewnątrz sklepu także bankomat. Dzięki temu dokonywanie zakupów w sklepie stało się łatwe także dla posiadaczy kart płatniczych.W sklepie natrafiłam od samego wejścia na bardzo wyraźne i czytelne reklamy mówiące o nadchodzących i trwających promocjach. Firma zadbała o to, abym już od wejścia została poinformowana o tym, na jaką kategorię produktów aktualnie przyznawana jest promocja. W związku z tym zwróciłam uwagę na towary, których wcale nie miałam w planie kupować - głównie dlatego, że ich cena faktycznie była bardzo atrakcyjna. Biedronka w tym miejscu nie jest szczególnie duża, więc asortyment w niej dostępny jest dość podstawowy. Niestety dość mocno zdziwiłam się, gdy w lodówkach nie było żadnego mięsa drobiowego, także lodówki z wędlinami wyglądały, jakby oczekiwały dopiero na dostawę. W związku z tym nie dokonałam wszystkich zaplanowanych zakupów.Między półkami sklepowymi stała bardzo duża paleta utrudniająca swobodne przechodzenie i robienie zakupów - i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby ktoś aktualnie tę paletę rozpakowywał. Przez wiele minut jednak nikt nie pracował z przyprowadzonym towarem. Poza tym jednak nie można mieć żadnych zastrzeżeń do ułożenia towarów na półkach. Oprócz wspomnianych już braków niektórych produktów - te dostępne były odpowiednio ułożone, znalezienie cen nigdy nie stanowiło problemy. Stoiska z warzywami oraz pieczywem wyposażone były we wszystkie niezbędne do zapakowania torebki, waga na stoisku także była sprawna.Jedyne, do czego można mieć zastrzeżenie, to stosunkowo długi okres oczekiwania na wezwanie drugiej kasjerki. Chociaż kolejka składała się z kilku osób i miała dziesięć metrów długości, dopiero na prośbę klienta pracownica sklepu zdecydowała się wezwać kogoś do pomocy. W konkretnym sklepie działają tylko i wyłącznie trzy kasy - rzadko jednak kiedy działają jednocześnie wszystkie. Dwie niekiedy jednak nie są w stanie poradzić sobie z natłokiem klientów - lokalizacja sklepu jest bowiem wyjątkowo atrakcyjna dla setek rodzin z pobliskiego blokowiska. Usprawnienie obsługi przy samej kasie z pewnością podniosłoby ocenę placówki o dodatkowy punkt.