Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Po wejściu do sali sprzedaży zwraca na siebie uwagę duże zagęszczenie ekspozycji poza półkowych, które mocno komplikują poruszanie się po sklepie. Półki z pieczywem posiadają słabą komunikację cenową(cena nie jest adekwatna do towaru), brak odpowiedniej wielkości opakowań do pakowania bułek, bagietek i innych luzem sprzedawanych produktów piekarniczych. Stoisko z wędlinami i mięsem dobrze oznakowane w odniesieniu do rodzaju produktu, nazwy i ceny. Obsługa stoiska kompetentna, chętna do pomocy, ubrana w odpowiedni strój. Sugeruję, by w okresach zwiększonego ruchu, zwiększyć obsługę do 3-ch osób. Towar na półkach ułożony według obowiązujących standardów, widać dbałość o komunikację cenową i promocyjną. Mankamentem, który zwraca na siebie uwagę, to ilość osób obsługujących kasy, Często jest to jedna osoba na 3 kasy, na sali i dodatkowa na stoisku monopolowym, przez co mocno wydłuża się czas klientów robiących zakupy.