Opinia użytkownika: Agnieszka_3696
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: W godzinach wieczornych podjechałam na stację w celu zatankowania gazu. Przy dystrybutorze LPG widnieje napis "dzwonek". Zadzwoniłam. Zadzwoniłam za 3 minuty ponownie, za parę minut znowu. Moje zirytowanie rosło z każdą minutą. Wreszcie udałam się na stację do sklepu i Pan grzecznie mówi "już zaraz przyjdę". Nie widać było, że był czymś zajęty, wręcz odwrotnie. Wydaje mi się, że skupiony był na oglądaniu telewizji, ponieważ słychać było, że ogląda mecz piłki nożnej. Podeszłam do kasy i chciałam zapłacić za paliwo, bez tankowania już gazu - Pan musiał widzieć moje niezadowolenia, ponieważ przeprosił i popędził zatankować gaz. Podobna sytuacja miała miejsce kilka razy. Jestem zadowolona z jakości gazu na Lotosie, ale obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia i powoduje to, że niechętnie tam się zajeżdża.