Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Umówiony na spotkanie udałem się do banku. W banku na parterze znajdują się stanowiska do obsługi transakcji, a na piętrze do obsługi klienta i pokoje spotkań. Po wejściu na piętro przedstawiłem się pracownicy i powiedziałem że jestem umówiony z pracownikiem na godzinę 11:00, pracownica udała się do pokoju obok i po powrocie powiedziała abym na chwilę usiadł. Po niecałej minucie wyszedł do mnie pracownik, przedstawił się z imienia i nazwiska oraz zaprosił do stolika. Gdy już usiadłem zaproponował " coś do picia", z czego skorzystałem. Rozmawiałem przez około 5 minut z pracownikiem i wtedy zaproponował abyśmy się przenieśli do pokoju spotkań które się właśnie zwolniło. Po przejściu do tego pokoju mogliśmy spokojnie rozmawiać, nikt nam nie przeszkadzał ani nikt inny nie słyszał naszej rozmowy. Pracownik mówił spokojnie, upewniał się czy wszystko rozumie i odpowiadał na każde moje pytanie. Pracownik posiadał dużą wiedzę na temat produktów oferowanych przez jego bank a także przez konkurencję. Sprawę załatwiliśmy w przeciągu 45 minut i byłem bardzo zadowolony z jej zakończenia. Na koniec rozmowy pracownik wręczył wizytówkę i zapraszał do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań. Bank jest ekskluzywny a jednocześnie bardzo przyjazny klientowi.