Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: magmalena

Dotycząca firmy: Imperium

Treść opinii: Niedawno wróćiłam z pobytu w czterogwiazdkowym Hotelu Imperium w Pszczynie. Decyzję o wyborze właśnie tego hotelu podjęłam poprzez serwis groupon gdzie ów hotel zamieścił swoją ofertę, w ramach której można było łączyć groupony. Po zakupie kuponu zadzwoniłam do hotelu aby zarezerwować pokój, przez telefon Pani poinformowała mnie, że aby potwierdzić rezerwację muszę przesłać zakupiony groupon, wtedy też powiedziałam Pani z recepcji, że zależy mi na pokoju dwuosobowym z łóżkiem małżeńskim oraz aby pokój był usytuowany na II piętrze. Recepcjonistka poinformowała, że w tym czasie mają prawie cały hotel do dyspozycji więc moje prośby bez problemu zostaną spełnione. W ramach potwierdzenia rezerwacji wysłałam zakupione groupony oraz dopisałam ponownie o co proszę, żeby nie było niedomówień. Nadszedł dzień wypoczynku, udałam się zatem z moim partnerem do Pszczyny do hotelu Imperium ****, po przedstawieniu recepcjonistce naszej sytuacji okazało się, że z niewiadomych przyczyn na moje nazwisko są zarezerwowane dwa pokoje, z czego w jednym z nich dopisane są dwa inne nazwiska oraz że pokój/pokoje mamy zarezerwowane o dzień krócej niż podawałam podczas rezerwacji. Takie problemy na wstępie nie wróżą niczego dobrego.. Po kontakcie z innym pracownikiem hotelu Pani podjęła decyzję o zameldowaniu nas w jednym z dwóch pokoi, jednocześnie informując nas, że istnieje możliwość w której będziemy musieli zmieniać pokój.. Jak na hotel z 4 gwiazdami jest to dla mnie czyste nieporozumienie ale dałam szansę hotelowi do momentu kiedy nie postanowią nas przenieść, zadałam recepcjonistce jeszcze jedno pytanie które dotyczyło warunków pobytu jakie gwarantował nam zakupiony groupon, Pani nie była w stanie na nie odpowiedzieć.. Po powrocie z małego spaceru okazało się, że musimy zmienić pokój.. Kolejną informacją było to, że nie mają wolnego pokoju z jednym dużym łóżkiem tylko z dwoma.. Co bardzo mnie zdenerwowało ponieważ to był dla mnie ważny aspekt.. Jednak nie mieliśmy wyjścia ponieważ pokój musieliśmy opuścić.. Poprosiłam by zaptanokierownika co może nam zaproponować w ramach zadośćuczynienia za niekomfortowe warunki (zmianę pokoju), następnego dnia zaproponowano nam godzinę gry w billard gratis. Kolejny dzień zaczęliśmy od śniadania, które spełniło moje oczekiwania, wybór dosyć suży a jedzenie smaczne do tego kelnerka, która bardzo dobrze i dyskretnie nas obsługiwała. Kolacja którą w ramach grouponu dostaliśmy, również była bez zarzutu. Wieczorem postanowiłam się połączyć z internetem WiFi (w cenie pokoju) niestety pomimo zapewnień, inernet nie docierał do naszego pokoju.. Po wizycie w recepcji i przedstawieniu problemu, Pani zaproponowała nam zmianę pokoju co mnie po prostu rozbawiło ponieważ 4 gwiazdki jakie hotel posiada nie przewidują zmian pokoju w celu poszukiwania internetu.. Pani poinformowała mnie, że jeżeli nie chcę zmieniać pokoju to on nie jest mi w stanie pomóc, dopiero po moim pytaniu o kabel abym miała internet w jakikolwiek sposób stwierdziła, że oczywiście ma. Postanowiłam odwiedzić także hotelowy basen, który powinien być otwierany o 12 w weekend, jednakże i to okazało się problemem, po oczekiwaniu 20 minutowym postanowiłam zapytać w recepcji dlaczego basen nadal jest zamknięty, Pani poinformowała mnie, że jeszcze pięć minut i będzie otwarty.. niestety nasze poczucie czasu było inne ponieważ basen został otwarty o godzinie 12.50 co uniemożliwiło mi spędzenie na nim czasu ze względu na inny plan. Poniedziałkowe śniadanie również mnie zaskoczyło, niestety negatywnie, poprzez inną obsługę kelnerską chleb wysechł, jajecznica oraz kiełbaski były zimne a jogurtów nie było wcale, kelner natomiast chętnie rozmawiał z jednym z gości na temat meczu nie przejmując się innymi gośćmi. Nie wiem jak powinny wyglądać śniadania w takim hotelu, jednakże przez całe 6 dni śniadania były złożone z tych samych produktów, jednakże nie mogę narzekać na jakość produktów. Mój kolejny wypad na basen zaplanowałam na długo po otwarciu aby znów się nie zdziwić nie miło, w moim odczuciu basen był w porządku tylko woda w nim była strasznie zimna (jak na standardowe baseny) oraz miała bardzo dużo chloru, moje włosy przez dwa dni pachniały chlorem pomimo trzykrotnego mycia celem usunięcia zapachu.. Zapomniałam wspomnieć o obsłudze sprzątającej, zagłębiłam się w zakres obowiązków hotelu posiadającego odpowiednią ilość gwiazdek z którego wynikało, że obsługa powinna codziennie sprzątać wraz z wymianą pościeli i ręczników. Pościel została wymieniona tylko jednokrotnie po mojej interwencji, ręczniki poza jednym dniem kiedy przez 5 godzin nikt z obsługi nie zajrzał do pokoju dopiero po wizycie w recepcji i przekazaniu iż nic nie zostało zrobione przyszła Pani i jedynie odkurzyła podłogę.. Moim zdaniem hotel nadal jest na poziomie 3 gwiazdek posiadając 4.Poważnie zastanowiłabym się nad ponowną wizytą w tym miejscu.