Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Sklep położony w okolicy, gdzie nie ma w pobliżu zbyt dużej konkurencji. Zatowarowanie OK, czysto (za wyjątkiem stref kasowych) ale całkiem dobre wrażenie psuje obsługa. Przy strefie mięsnej poprosiłem o kiełbasę, którą zapakowano mi w ilości w jakiej chciałem. Następnie towar został mi przekazany bez jakichkolwiek zwrotów grzecznościowych. Włożyłem więc zapakowaną kiełbasę do koszyczka i udałem się na dalsze zakupy po czym udałem się do kasy. Przy kasie, gdy sprzedawczyni podała mi kwotę do zapłaty zorientowałem się, że moja kiełbasa została ometkowana kodem kreskowym kiełbasa 3x droższej ! Poinformowałem kasjerkę, która wpadła w szał, że ona będzie musiała zapłacić za tą różnicę. Pobiegła do stoiska mięsnego i wróciła z poprawnym kodem, różnicę mi zwróciła z płaczem (dosłownie) i krzykiem na moją osobę. To nie pierwsza moja wizyta w tym sklepie (za każdym razem bardzo źle) ale pierwszy raz przeżyłem coś takiego. Dramat.