Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_3066

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: Jakiś czas temu udałam się z wizyta do banku celem zlikwidowania konta. Na samą myśl o tej sytuacji krew mnie zalewała, gdyż zawsze w tego typu zajściach obsługa nie jest dla Ciebie życzliwa, gdy chcesz zrezygnować z korzystania z ich usług. Jakże wielkim zaskoczeniem była dla mnie wizyta w owym banku.( Byłam w nim pierwszy raz, gdyż wcześniej wszystko załatwiałam przez internet lub telefonicznie). Gdy tylko przekroczyłam próg banku podeszła do mnie przemiła elegancko ubrana kobieta, zapytała się w jakiej sprawie przyszłam, zaproponowała coś do picia, poprosiła o chwilę cierpliwości. Po 2 minutach przyszedł mój opiekun, który również zaproponował coś do picia. Obsługa była szybka i sprawna, opiekun wsłuchiwał się w moje słowa, profesjonalnie obserwował mowę niewerbalną, nie przerywał w trakcie mojej wypowiedzi, był wyrozumiały, zrozumiał powód mojego odejścia. Był elastyczny i potrafił dostosować się do mojego nastroju i stylu komunikowania się. Na końcu podziękował serdecznie za współpracę i przeprosił, że musiałam na niego tyle czasu czekać. 2 minuty to bardzo mało, ale było mi miło i przez tak wspaniałą obsługę zrobiło mi się przykro, że jednak zdecydowałam się odejść. Pracownik banku zaproponował mi nową ofertę, niestety mimo atrakcyjności propozycji z innych powodów musiałam z niej zrezygnować. Wygląd lokalu jest zadowalający, jest bardzo czysto, elegancko, pomieszczenia są przystosowane do odpowiedniego poziomu, by klient mógł zachowywać się swobodnie i czuć się dyskretnie. Podsumowując -rewelacja przez duże "R".