Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Przewozy Regionalne - POLREGIO
Treść opinii: Bilet zakupiłem w kasie na dworcu w Trzebini do Krakowa, w kasie można było płacić kartą płatniczą. Pociąg był podstawiony przy peronie 4 a więc tuż przy budynku dworca. W pociągu było tylko kilku pasażerów, pociąg odjechał opóźniony 12 minut. Nikt nie wygłaszał przez megafony że pociąg odjedzie opóźniony, w pociągu także nikt nie poinformował o tym opóźnieniu pasażerów. Pociąg był czysty, śmietniczki opróżnione, w toalecie była woda, mydło oraz papier toaletowy. Podczas podróży dwa razy były kontrolowane bilety. Pierwszy pracownik ubrany był w ubranie służbowe , wyglądał czysto i schludnie , miał także przypięty identyfikator. Drugi z pracowników nie posiadał umundurowania, miał czyste prywatne ubranie a także widoczny identyfikator. Pracownicy podczas kontroli biletów używali zwrotów grzecznościowych . Do Krakowa pociąg przyjechał opóźniony 7 minut, podróż i tak trwała godzinę i cztery minuty co jak na trasę 39 kilometrów jest wynikiem nie za dobrym.