Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Waldemar_20

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Zastanawiałem się jak zacząć recenzję hipermarketu Carrefour znajdującego się w galerii handlowej Best-Mall Sadyba w Warszawie i postanowiłem podzielić recenzję na trzy części, mianowicie: wygląd, asortyment/cena, jakość obsługi.1. WyglądW tym aspekcie mam najmniej do powiedzenia, ponieważ jest to typowy hipermarket i wygląda też jak typowy hipermarket. Jest w miarę czysto, wszystko jest na swoim miejscu, powierzchnia jest duża, ale bynajmniej nie ogromna. Z wyglądu nie wyróżnia się na tle konkurencji.2. Asortyment/cenaTo największy plus tego miejsca. Bogaty asortyment i dobra cena. Dlatego też jest z pewnością największym i najlepszym tego typu sklepem w okolicy. Oczywiście widziałem lepsze miejsca, jakkolwiek Carrefour prezentuje dobry poziom jeśli chodzi o asortyment i cenę właśnie. Jest oczywiście kilka niedoskonałości, to o czym powiem jest tematem którym się interesuje-mianowicie zdrową dietą i jednym z produktów które ostatnio często kupuję jest nasza rodzima, zdrowa kasza gryczana. Niestety nie znalazłem w tym miejscu "prawdziwej", naturalnej kaszy gryczanej tylko kaszę prażoną. Czyli o 50 % mniej wartościową niż naturalna. Analogicznie zakładam iż mogą być też braki w innych produktach, o których nie mam takiej wiedzy żeby przytaczać to jako przykład. Minus w tym aspekcie, dlatego że do wyboru były różne rodzaje kaszy różnych producentów ale tej podstawowej nie znalazłem. Oczywiście jest to stan na dzień badania.3. Jakość/obsługa klientaSłabo. Kolejki i brak dobrej organizacji w dziale rybnym czy też mięsnym i innych do których obowiązuje "wewnętrzna kolejka". Nie jest tragicznie bynajmniej ale z pewnością jest to element do poprawy. Pracownicy rozkładający towary na półkach praktycznie nie zwracają uwagi na klientów i potrafią przeklinać, albo opowiadać niewybredne historie ze swojego życia. Często też narzekają na swoich pracodawców co nie raz słyszałem. Co więcej, trzeba wręcz czasami ich przepraszać żeby się usunęli z drogi gdy klient chce sięgnąć dany towar z półki. Co do samej kasy która stanowi ostatni element zakupów, to przyznać muszę że organizacja jest naprawdę na wysokim poziomie. System jednej kolejki to genialne rozwiązanie, czas oczekiwania przyzwoity a ilość pracujących kasjerów dostosowana do sytuacji w sklepie. Niestety później nadchodzi moment dokonania płatności i...nie wygląda to najlepiej. Częstokroć kasjer nie zwraca uwagi na klienta i rozmawia z koleżanką/kolegą kasjerem obok. Połowa nie mówi "dzień dobry" na powitanie (no chyba że klient wyjdzie z inicjatywą, co niestety ja robię bo tak mnie nauczono) "dzień dobry" to zwrot nieobowiązkowy jak widać, ale pytanie "czy płaci Pan pay-pasem?" pada w każdej rozmowie. Mam czasem wrażenie że obsługują mnie maszyny, nie dotyczy to każdego pracownika rzecz jasna, ale z ręką na sercu co najmniej ponad połowę przypadków. Trochę mnie to mierzi, bo inny sklep - Carrefour Express oceniany przeze mnie w innej recenzji akurat w aspekcie obsługi klienta bije na głowę swojego "wielkiego brata". Tam zawsze słyszę dzień dobry, zanim zacznę nawet wypakowywać towar na taśmę. Można? Można! Nie mam pretensji do pracowników, bo jeśli coś występuje na tak masową skalę to jest to chyba wina zarządzających. Dlatego apel do kierownictwa, żeby mniej eksploatowało swoich podwładnych i niech w końcu uśmiech zagości na ich twarzach, bo patrząc na nich to szczerze współczuje. Główny plus sklepu - asortyment i cena mimo wszystko. Oczywiście poziom średni ale są gorsze miejsca, więc nie obawiajcie się. Kupisz tam wiele, no może poza naturalną kaszą gryczaną....