Opinia użytkownika: Aneta_858
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Pracuję do późna więc jedyna okzaja abym mogła coś załatwic na mieście jest godzina między 17:30 a 18:00. Na początku września potrzebowałam dokonać zmiany abonamentu telefonicznego więc udałam się go salonu Plus GSM a Łodzi z ograniczonego mojego wolnegoczasu w salonie pojawiłam się o godz. 17:50 ( salon czynny do 18:00). Zostałam niemiło saskoczona już na wejściu. Przy drzwiach stał Pan i pytał jaki jest cel mojej wizyty i jak długo ona ma trwać ponieważ za 10 min. zamykają. Po mojej odpowiedzi przez cała salę obsugi, przy innych klientach Pan zapytał innego doradcy czy ma czas mni obsłużyć. Doradca się zgodził poczym zapytał się czy mam już coś konkretnego na myśli ( tzn. telefon, pakiet abonamentowy) bo jeżeli tak to mnie obsłuży a jeżeli nie to niestety to chwilę potrwa a on kończy już pracę i nestety nie zdązy mnie obsłużyć. Jestem zawiedziona taka postawą ponieważ Panowie ewidentnie byli oburzeni tym iż chciałam zostać obsłużna.