Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Arlin
Treść opinii: Na stacji tankuję dość często.Obsługa szybka i miła. Bardzo często zdarza się, że pracownik podchodzi i sam proponuje zalanie paliwa do auto (mowa tu o ropie, nie LPG). Personel właściwie przeszkolony. Często niestety trafiam na kierownika (chyba to kierownik, gdyż często można powiedzieć, że rządzi ludźmi), który już nie jest tak miły do klientów. Często zdarzało się, że nie odpowiadał "Dzień dobry", zdarzyło mi się nawet, że pouczał jedną pracownicę przy wszystkich klientach. Na stacji jest również myjnia bezdotykowa. Często do myjni są spore kolejki lecz jest to spowodowane tym, iż jest to jedyna tego typu myjnia w okolicy. Sama stacja została wybudowana na bardzo małym i nie korzystnym dla niej terenie - mowa tu o wyjeździe ze stacji - jest on bardzo utrudniony ze względu na bardzo dużą pochyłość - za to ogromny minus. Pracownicy wprawdzie w zimie sypią piaskiem obficie lecz muszą to robić bardzo często by dało to pożądany efekt. Dla wymienionej stacji posiadam również kartę klienta uprawniającą mnie do zniżki na paliwo - niestety o kartę musiałem się sam prosić. Potem przy pierwszych dwóch tankowaniach miałem z nią problem, gdyż jak to stwierdziła obsługa "nie było mnie w systemie".