Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Ze sklepu na portalu doz.pl zaczęłam korzystać niedawno. W sumie dokonałam dwóch zakupów i wiem, że na tym nie poprzestanę, bo jestem bardzo zadowolona. Do zajrzenia na stronę doz.pl skłoniły mnie wciąż podwyższające się ceny suplementów żelaza, jakie regularnie kupuję (ok. 23 zł za 30 tabletek). Sprawdziłam cenę na doz.pl i okazało się, że za niecałe 28 zł mogę kupić aż 2 opakowania tego samego suplementu (60 tabletek). Nie zastanawiając się długo zarejestrowałam się na stronie, a następnie dokonałam zakupu. Wybrałam aptekę w moim mieście, w której chcę odebrać produkty. Zaznaczyłam opcję powiadomienia o możliwości odbioru przez SMS. Zamówienie złożyłam 14.09 wieczorem w sobotę, na stronie mogłam śledzić status. Po północy w niedzielę zamówienie opuściło magazyn regionalny, a w poniedziałek po godz. 10:00 otrzymałam powiadomienie SMS-em oraz e-mailem, że mogę je odebrać w aptece. Udałam się do apteki, gdzie okazałam numer zamówienia i farmaceutka przyniosła zamówione produkty. Obsługa była miła i szybka. Kolejne zamówienie na inne produkty złożyłam miesiąc później (14.10 w poniedziałek wieczorem). Tym razem zanim możliwy był odbiór minęło więcej czasu, ale i tak termin gwarantowany na stronie (czyli do 72 h) został dotrzymany, gdyż leki mogłam odebrać w czwartek (17.10) rano. Także i tym razem obsługa była miła i bezproblemowa. Odpowiada mi taka forma zamawiania leków, bo mam pewność, że kiedy idę do apteki czekają na mnie produkty, jakich potrzebuję. Dodatkowym plusem są atrakcyjne ceny (farmaceuta ma obowiązek wydać towar po cenie nie wyższej niż ta podana na stronie internetowej przy zamawianiu). Sama strona jest przejrzysta, czytelna, a oferta bogata. Zdecydowanie polecam.