Opinia użytkownika: Piotr_2057
Dotycząca firmy: merlin.pl
Treść opinii: Stanowczo odradzam zakupy i wszelkie promocje w tym serwisie.Chociaż (z racji kiedyś otrzymanych korzyści - w kwietniu chyba był mój pierwszy zakup i byłem w miarę zadowolony). Zamówienia jakie próbowałem zrealizować przez te stronę i infolinię - pan Robert Ś. oraz Joanna Ś. po bardzo długich problemach i oczekiwaniu na lini a także bardzo przeciągającym się w czasie odpisywaniu na maile (oczywiście wszystko wg regulaminu merlin.pl ) klient traktowany w tej firmie jest jak ZŁO KONIECZNE. Gdy zamówienie z winy merlina zostało anulowane, bo choć na www było info iż produkt w 24h dostępny (NAWIGACJA GoCleaver) to po kilku dniach otrzymałem @ {będąc poza granicami kraju} iż nie jest możliwe zrealizowanie zamówienia. Straciłem kilka dni , a później MERLIN zmniejszył mi nadpłatę na koncie o 400zł z promocyjnych bonów PKN ORLEN twierdząc, że powinienem samemu liczyć 30dni od aktywacji każdego bonu na 10zł (każdy indywidualny kod po 10zł i każdy 30dni - miałem ponad 600zł z czego 400 PRZEPADŁO? Merlin ot tak anulował bez jakiejkolwiek informacji, np. jutro kupony wygasną itd). Obsługa bardzo niemiła, totalnie nieprofesjonalna. Dziwi mnie, że w programie lojalnościowym SUPER VITAY (klient ze złotą kartą PKN ORLEN) biorą udział takie firmy jak merlin- które zamiast przyciągać raczej przez swoich niekompetentnych pracowników (bez jakiegokolwiek ludzkiego podejścia) i formę działania (niby wszystko wg regulaminu - jak merlin coś nawali to jest OK ale jak klient 1dzień po dacie chce coś zamówić to już jest STRATNY 400zł ). STANOWCZO ODRADZAM. mimo wielu maili z mojej strony totalnie olali klienta - odpisując, że wszystko wg regulaminu- szkoda tylko iż nie widzą jak sami go łamią i naciągają. Cóż widać klient to dla nich tylko dodatkowe obowiązki i najlepiej jakby "nie zawracał głowy" albo znał cały regulamin na pamięć bo firma tylko patrzy jak tutaj "zarobić" kosztem zarejestrowanych ludzi.