Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: pani obsługująca podeszła do mnie po ok. 5 minutach. Zapytała ogólnie co mnie interesuje, udzieliłam też ogólnej odpowiedzi. Nie dopytała o rodzaj biżuterii, dla kogo, styl, materiał, kwotę jaka chcę przeznaczyć na zakup. Wszystkie te informacje pani sprzedawczyni pozyskiwała ode mnie w trakcie obsługi, kiedy jej propozycje okazywały się dla mnie niesatysfakcjonujące. Z tego powodu obsługa trwała dość długo i "opornie". Nie byłam informowana o cechach / zaletach oglądanych przez mnie produktów, musiałam sama dopytywać. Kiedy się zdecydowałam, zostałam zaproszona do kasy. Pani zadał mi pytanie czy posiadam kartę stałego klienta, odpowiedziałam, że nie. Nie zostałam poinformowana, jak taką kartę można uzyskać i jakie są korzyści z posiadania takiej karty. Sprzedawczyni sama dokonała wyboru opakowania. Podsumowując - zabrakło podstawowych technik sprzedaży, uśmiechu i swobodnej rozmowy z klientem. Sprzedawczyni traktowała mnie poprawnie, ale bez widocznego zaangażowania, przez co wizyty w salonie apart nie wspominam ciepło.