Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Vitalia.pl

Treść opinii: Pomimo ustawien nie otrzymalam diety na czas wazenie w czwartek wiec plan diety na przyszly tydzien powinnin byc juz dostepny w piatek wieczorem. planu diety nie otrzymalam, wiec nie moglam wygenerowac listy zakupow by zrobic tygodniowe zakupy w sobote. w niedziele nie jestem w stanie podejrzec poniedzialkowej diety by przygotowac posilki na jutro. Dodatkowo rowniez wbrew wybranym ustawiniom ilosci posilkow i opcji sniadanie- obiad -przekaska-kolacja dostalam diete z drugi sniadaniem.Nie rozumiem dlaczego takie rzeczy sa mozliwe. mieszkam w kraju z 6 godzinna roznica czasu do przodu w stosunku do Polski. wybralam swoje ustawienia by najlepiej odpowiadaly mojemu trybowi zycia i mozliwosciom loggistycznym.Wyzej opisane problemy uniemozliwiaja pelne wykorzystanie uslug zakupionej diety. jesst to niewywiazanie sie z warunkow umowy. Jest to frustrujace i irytujace. wczesniej strona vitalii byla super przejrzysta i latwa w nawigacji teraz mam zupenie inne odczucie. Ogolnie moim zdaniem pomimo rozszerzenia uslug jakosc uslug spadla. sposob reklamacji jest rowniez niejasny nie rozumiem dlaczego musze sie logowac na innej stronie i podawac moje dane osobowe. Dobra strona jest przynajmniej kontakt z dietetykiem, ale jezeli jest brak podgladu ditety na dizen nastepny niewiele to pomaga.