Opinia użytkownika: Tadeusz_12
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: NIE MA TO JAK SYSTEM!W dniu 07.10.2013 r. tuż przed godz. 10. Dział budowlany. Zakup styropianu. Cierpliwie czekam aż pan na wózku widłowym skończy rozmowę telefoniczną z jakimś klientem. Przy mnie czeka też inny pracownik. Pytam o styropian grubości 3 cm. Pan zaczyna szukać. Po dłuższej chwili poszukiwań dochodzi do wniosku, że na wysokich regałach go nie ma , oddaje wózek innemu pracownikowi i szuka na dole. W międzyczasie dwie rozmowy telefoniczne z klientami, jedna z innym pracownikiem, że nie może zająć się inną sprawą, bo obsługuje klienta. Czas biegnie. Wreszcie diagnoza: muszę iść na zewnętrzby magazyn, bo tu nie ma. Po drodze kolejne rozmowy. Czas biegnie... Po kolejnej dłuższej chwili pan wraca ze stwierdzeniem: -na zewnątrz nie znalazłem. Pytam, czy napewno taki jest. -Tak, w systemie jest 17 paczek - pada odpowiedź. Ponieważ minęło prawie pół godziny, pytam czy długo jeszcze to potrwa, czy nie może szybciej. I teraz odpowiedź: "Proszę mnie nie poganiać, bo zacznę pracować po włosku" ... Zanim zamilkłem mówię: to teraz oddał pan wózek, zanim znów będzie, zanim pan znajdzie, stracę kolejny czas, a jestem w pracy. Po chwili pan zaczyna spokojnie przekładać (układać ?) paczki styropianu w regałach stwierdzając, że to jest najszybszy sposób na znalezienie pożądanej grubości. A czas biegnie... Po 40 minutach podchodzi inny pracownik i po zapytaniu czego pan Jacek szuka mówi, że takiego nie ma. Może być błąd W SYSTEMIE!Więc to nie bałagan, brak informacji, błąd któregoś pracownika, który nie uaktualnił, nie wprowadził zmian stanu magazynu itp. To błąd W SYSTEMIE. Więc nie zawinił CZŁOWIEK. Zawinił PAN SYSTEM! Tylko za ten błąd płacę JA. Przypomniał mi się w tym momencie przypadek znajomej. Otrzymała wezwanie do uregulowania niedopłat jakiegoś abonamentu (prawdopodobnie za przekroczenie terminu) za okres 3 miesięcy. Kwoty od 1,15 do 2,30. Udała się na pocztę, zsumowała kwoty i postanowiła wpłacić. Niestety nie dało się, bowiem: SYSTEM NIE POZWALA ! Musiała wypisać trzy przekazy, wnieść trzykrotne opłaty! bo tak WYMAGA SYSTEM. A zatem wniosek: to nie ludzie są winni, bowiem działają zgodnie Z SYSTEMEM. To "PAN SYSTEM" wymusza irracjonalne zachowania, procedury, przepisy, etc. To ON narzuca, ogranicza i zniewala. Och, gdybym tylko spotkał tego PANA SYSTEM, to bym mu nagadał, oj nagadał. A może ktoś z Państwa wcześniej go spotka?Może jednak niesłusznie go oskarżam? Może On jest po prostu CHORY?!!! Tylko gdzie znaleźć lekarza? Czy ktoś wie???