Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię banku, aby uzyskać informację o lokalizacji jednego z oddziałów we Wrocławiu. Lokalizacji dokładniejszej niż wskazywały mapy Google.Konsultantka poprosiła mnie o chwilę cierpliwości mówiąc, że sprawdzi na mapce oddziałów. Jakież było moje zdziwienie, gdy pani poinformowała mnie, że takiego oddziału bank nie ma na podanej przeze mnie ulicy i wskazała najbliższy oddział w innej części miasta.Czy muszę nadmieniać, że oddział banku o który pytałam jak najbardziej istnieje i byłam w nim osobiście?Szkoda, że pracownik infolinii był tak nieprofesjonalny i nie umiał znaleźć podstawowej informacji o firmie (oddziału firmy na liście placówek) dla której świadczy usługi. Rozważałam założenie konta w banku ING, ale nie wiem, czy to jest dobry pomysł i czy w ogóle będę miała ochotę skorzystać ponownie z infolinii w bardziej skomplikowanej sprawie.