Opinia użytkownika: Krzysztof_781
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Moja interwencja dotyczy placówki w której od kilku miesięcy jestem stałym klientem. Jako przykład posłużę się sytuację jaką zastałem wczoraj. Po zakończeniu zabierania produktów udałem się w stronę kas. Dodam że na terenie sklepu było dość dużo klientów natomiast w chwili gdy skierowałem się do kasy tylko jedna obsługiwała. Natychmiast ustawiła się kilkuosobowa kolejka i szybo się powiększała. Kasjerka to zauważyła i użyła sygnału dźwiękowego aby to zasygnalizować. Jednak nikt się nie zjawił a kolejka wydłużyła się do kilkunastu osób. Kasjerka ponownie zadzwoniła po pomoc ale nikt nie nadchodził. Po którymś kolejnym pojawiła się koleżanka do pomocy co w tym momencie nie naprawiło sytuacji bo kupujących w okolicy kas było już na tyle dużo że czas obsługi był daleki od standardów.Później jeszcze pojawiła się trzecia kasjerka do pomocy ale było to bardzo spóźnione działanie. Jeśli chodzi o inne argumenty oceny działania dyskontu to pozytywnie oceniam porządek na terenie sklepu,ekspozycję towarów i poza nim oraz reakcję pracowników na prośbę o pomoc czy kulturalną obsługę przy kasie ale sytuacje którą przedstawiłem zdarzają się nierzadko i są powodem frustracji znajdujących się w podobnej sytuacji klientów.