Opinia użytkownika: Monika_2644
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Jakość obsługi w hipermarkecie Real pozostawia dużo do życzenia. Robię tam zakupy bardzo często, ze względu na bliskość sklepu - i niemal za każdym razem przeżywam rozczarowanie. Kasjerki pracują pod dużą presją, a organizacja ich pracy sprawia, że są zmuszone wchodzić w niepotrzebne konflikty z klientami, np. dlatego, że nie mają pieniędzy do wydawania reszty. Gdy brakuje im w kasie banknotów 10-złotowych czy bilonu, muszą dzwonić i prosić, by przyniesiono im np. sto zł w bilonie. Po jakimś czasie znów im brakuje pieniędzy do wydawania i sytuacja powtarza się, przez co denerwują się kasjerki, które niczemu nie są tutaj winne, oraz klienci, którzy muszą dłużej czekać. Bardzo często zdarza się w Realu, że cena przy kasie jest inna, niż na stoisku. Wyjaśnianie tej sytuacji trwa bardzo długo, bo pracownik musi iść na stoisko i sprawdzić cenę. Często dochodzi do nieporozumień i konfliktów na tym tle, bo pracownik zaprzecza słowom klienta. Gdy okazuje się, że klient miał rację, pracownicy nawet nie powiedzą "przepraszam". Pracownicy w Punkcie Obsługi Klienta często mają do czynienia z takimi sytuacjami, pracują pod presją, często są poddenerwowani. Ktoś w Realu źle organizuje pracownikom pracę.