Opinia użytkownika: Dorota_1110
Dotycząca firmy: Carrefour 5 minut
Treść opinii: Witam, chciałabym opisać dokładnie sklep Carrefour, ponieważ pracując 3 min od tego sklepu bywa tam codziennie.Kwestia początkowa i moim zdaniem najważniejsza: sklep od samego początku wydaje się przestronny, gdzie można znaleźć wszystko. Mylne pojęcie, pomimo nie zmieniania asortymentu w inne miejsca, bardzo trudno odnaleźć się w nim. Produkty o średnich cenach są na samych dolnych półkach, czasami są wysoko. Zdaję sobie sprawę z chwytów marketingowych, że na widoku są od razu ceny najwyższe, ale to można zrozumieć w większości sklepów tak jest. Kolejny problem ważny moim zdaniem, stojąc przy lodówkach - logicznie ujmując podejście - jestem zainteresowana, aby poprosić Panią obsługującą mięsa np. o kilka plasterków szynki. Niestety, Pani podejdzie dopiero wtedy jak obsłuży Pana w garniturze, bo normalna osoba to ktoś gorszy? Stałam 10 min przy tej lodówce, wiedziałam co chcę, ale niestety pani podeszła dopiero później bo chyba była sama i wszystko sama rozpakowywała (chyba trafiłam na dostawę), chociaż nie było to zbyt kulturalne, bo przechodziła i dokładała i widziała, że stoję i czekam na nią. Czasami tylko (zależy od zmiany) młodsze osoby od razu obsłużą. Kolejna kwestia: bardzo często dostawy stoją na środku alejek i niestety nie ma możliwości przejścia, bo ktoś ustawi paletę przy pomidorach i sięgnąć się po niego już nie da. Palety czy wózki z dostawą stoją na środku, dostawy trwają cały dzień. Rozumiem, że dużo się sprzedaje, ale przecież trzeba zachować jakiś wzór dla klienta czystego sklepu, a nie opakowania po wodach są na środku. Kolejny minus: rano, przed godz. 8:00 nie ma możliwości szybkiej obsługi: ponieważ jest jedna osoba i zazwyczaj o godz. 7:40 trzeba czekać około 15-20 min na obsługę w kasie. Akurat przed 8:00 jest najwięcej osób, a tylko jedna obsługuje. Kolejny minus: problem jest przy wydawaniu z dużych kwot, brak drobnych, albo wydawanie bez grosza czy dwóch. Kolejny minus: nie ma "uśmiechu" dla klienta. Jest tylko po prostu łaska z obsługi. Ostatni minus: nie każdy pracownik posiada bluzkę carrefour. Kolejny minus: że karta klienta może być nabijana tylko od 20 zł.Teraz opiszę kwestię na plus: bardzo dobre ceny, oferta przystępna i od pewnego czasu częściej występują promocje, są lepiej oznaczone już, taką kartką oznaczoną na czerwono, że dana promocja jest widoczna. Wędliny są bardzo świeże, krojenie pasztetu odbywa się na oczach klienta, sklep zachowuje higienę bezpieczeństwa żywności. Produkty w sklepie są równo ułożone, nie ma wielkich braków i pustych półek. Bardzo często jednak trafiam na miłe Pani obsługujące. Ogromnym i niezaprzeczalnym plusem jest poczta polska w carrefour przy kasie sklepu.Obsługa personelu: 3/5Wygląd estetyczny sklepu: 3,5/5Wygląd personelu: 3,75/5Oferta: 4,5/5Wyraźne promocje: 4/5Świeżość produktów: 4,5/5Czas obsługi: 3,75/5Bezpieczeństwo żywności (przestrzeganie HACCP): 4,5/5Uśmiech dla klienta: 3,5/5Godziny otwarcia: 4,75/5Ogólna ocena przybliżona 3/5 - OK.