Opinia użytkownika: Lucyna_129
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Obsługa w sklepie jest mało kontaktowa, tak jakby unikała klienta. Po wejściu do sklepu widać krzątające się ekspedientki, natomiast przy kasie żadnej pani z obsługi nie widać. Obsługa nienarzucająca się, nieatakująca zaraz po wejściu, ale też niespecjalnie zainteresowana kilentem. Ekspedientka poproszona o pomoc, konkretnie o sprawdzenie czy posiadają dany rozmiar bluzki, odpowiada, że "proszę poszukać, jeśli nie wisi to nie ma". Ubrania w sklepie poroznoszone w różne miejsca przez klientów, powoli sprzątane przez personel, który nie jest w stanie udzielić informacji czy w ich sklepie znajduje się wskazana bluzka w danym rozmiarze.W przymierzalniach kłębi się kurz, niektóre drzwi w kabinach się nie zamykają. Co prawda w sklepie byłam około godziny 20 (sklep czynny do godziny 21), ale uważam, że uprzątnięcie kurzu z kabin, który brudzi mierzone ubrania i usuwanie pozostawionych przez klientów ubrań czy wieszaków powinno być robione zdecydowanie częściej.