Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Zablokował mi się dostęp do bankowości elektronicznej. Telefonicznie ani internetowo nie można było tego załatwić, więc udałam się do placówki Polbanku (obecnie połączonego z Raiffeisen Bank) w celu uzyskania dostępu. Jak się okazało, tam również tego nie załatwię, gdyż muszę szukać takiej placówki banku, która była przed połączeniem osobną placówką Polbanku, a nie wspólną z Raiffeisen Bank. Uznałam, że jest to kpina z klientów, gdyż jeżeli banki się łączą, to nowe wspólne placówki powinny obsługiwać klientów obu banków, a jeżeli nie są do tego przygotowane, to fuzji dokonać po odpowiednim skonfigurowaniu systemów. Niestety, jak zwykle klient się nie liczy, a został postawiony przed faktem dokonanym, gdyż wybierając kiedyś ofertę Polbanku, wybrałam ją z konkretnego powodu. Obecnie jestem zmuszona być klientem Raiffeisen Banku, który jak widać nie bez przyczyny nie został przeze mnie wybrany wcześniej. Ale czy wygoda i europejskie standardy obsługi klientów cokolwiek obchodzą zarządzających bankiem????