Opinia użytkownika: Kinga_446
Dotycząca firmy: JULA
Treść opinii: Przyszłam do JULI na zakupy, a dokładniej po prezent dla męża. W związku z czym, że nie znam się na maszynkach elektrycznych do golenia, czekałam przy właściwym stoisku, aż podejdzie do mnie ktoś z obsługi i doradzi mi, która jest lepsza. Już po 5 minutach oglądania różnych modeli, byłam zniecierpliwiona, faktem iż w pobliżu nie ma nikogo kompetentnego. Po kwadransie zaczęłam krążyć po sklepie z nadzieją, że ktoś się mną zainteresuje, ale nic z tego. Po 20 minutach znalazłam osobę z obsługi, oczywiście bardzo zajętą wprowadzaniem danych do komputera, grzecznie przeprosiłam i poprosiłam o pomoc. Miły Pan się zgodził, ale zapytał czy mogę chwilkę poczekać, bo chciałby skończyć wprowadzanie danych. Zgodziłam się chętnie, gdyż już było mi to obojętne, że spędzę kolejne 20 minut na spacerowanie po markecie. W tym momencie kończy się przykra historia zakupów w JULI, gdyż Pan z obsługi okazał się bardzo kompetentną i uprzejmą osobą i bardzo dobrze mi doradził zakup odpowiedniej maszynki, ba znalazł mi o wiele tańszą niż chciałam kupić, a za pozostałe pieniądze mogłam kupić wkrętarkę. którą również doradził mi ten sam Pan jak i do niej wkręty. Na koniec dostał kartę rabatową, ale przekaże ją mężowi, który bardzo jest zadowolony z prezentów, ja natomiast nie mam cierpliwości na czekanie, aż ktoś łaskawie mnie obsłuży i na chwilę obecną nie mam ochoty na zakupy w tym markecie, gdzie pracowników, dbających o klienta jest jak na lekarstwo.