Opinia użytkownika: magmalena
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Moje każdorazowe odwiedziny w tym banku wiążą się ze straconymi nerwami.. Po remoncie bank został podzielony na 3 strefy: kasy, stanowiska kasjersko-doradcze oraz doradcze. Pomimo, że nazwa stanowisk kasjerskich pozwala nam sądzić, że załatwimy tam wpłatę i wypłatę oraz opłacimy rachunki możemy się nieco zdziwić ponieważ chcąc załatwić pełnomocnictwo do konta bądź kredyt również załtwimy to w kasie w związku z czym ktoś kto chce jedynie wypłacić z konta musi bardzo długo czekać, w przypadku gdy kolejka rośnie i staje się bardzo długa klienci zaczynają się denerwować na co kierownictwo banku jest niewzruszone. Kilkakrotnie byłam świadkiem awantur z Panią dyrektor która początkowo nie chciała podejść do klientów i wymagała ich podejścia do niej co jeszcze bardziej rozwścieczyło owego klienta, kiedy już podeszła do kolejki powiedziała, że ona nic z tym nie może zrobić bo kilka Pań jest na stanowiskach i trzeba czekać.. Szanowanie klientów w tym banku jest na bardzo niskim poziomie, możliwe iż kierownictwo nie rozumie, że mają pracę dzięki właśnie tym klientom.