Opinia użytkownika: magmalena
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: W tegoroczne wakacje wybrałam się do Kudowy Zdroju gdzie postanowiłam zrealizować kupon zniżkowy na paliwo (15 gr taniej na litrze paliwa 95) na stacji Shell. Kupon dostałam w serwisie Hyundaia podczas przeglądu samochodu. Po zatankowaniu około 32 litrów paliwa udałam się do kasy gdzie dowiedziałam się, że Pan kasjer poinformował mnie, że owego kuponu nie może zrealizować (w zasadach realizacji była informacja, iż może być wykorzystany na dowolnej stacji Shell do 31.08.2013). Byłam bardzo zdziwiona odmową ponieważ to dla tej zniżki wybrałam właśnie stację Shell, po odmowie związanej z brakiem jakiegoś kodu przez co Pan nie mógł go wprowadzić, zaproponowałam mu aby zadzwonił do kogoś kto może pomóc nam rozwiązać ten problem pozytywnie jednakże po wykonaniu telefonu do pobliskiej stacji kasjer uzyskał informację, iż tylko w lipcu honorowali te kupony co jeszcze bardziej mnie zdziwiło. W ramach pewnej rekompensaty dostałam od kasjera kupon zniżkowy na paliwo V-power którego nie tankuje nigdy o czym poinformowałam sprzedawcę jednakże on powiedział, że tylko tyle może dla mnie zrobić. Po wyjściu ze stacji byłam bardzo zła ponieważ przyczyna dla której wybrałam stację Shell okazała się niemożliwa w realizacji... Po powrocie do domu postanowiłam dociec przyczyny odmowy w związku z czym zadzwoniłam do Centrali Shella do Warszawy aby ustalić co z tym faktem zrobić. Konsultantka wysłuchała całej mojej historii następnie informując iż dnia następnego skontaktuje się ze mną aby poinformować mnie o rozwiązaniu sytuacji. Kolejnego dnia otrzymałam telefon od kierowniczki stacji na której tankowałam z przeprosinami i wyjaśnieniami iż pracownik jest młody i nie był poinformowany o obowiązującej promocji w związku z zaistniałą sytuacją wszyscy pracownicy okolicznych stacji zostali przeszkoleni o obowiązujących promocjach. Bardzo sympatyczna Pani kierownik zaproponowała mi przesłanie bądź przelanie pieniędzy które nie zostały mi przyznane w postaci kuponu zniżkowego, postanowiłam odmówić ponieważ po przeliczeniu owej zniżki kwota okazała się śmiesznie mała, zaproponowałam rozwiązanie w postaci przesłania mi samochodziku promocyjnego na co Pani kierownik zareagowała z aprobatą. Ostatecznie jestem bardzo zadowolona z obsługi oraz rozwiązania sytuacji. Po bardzo złym wrażeniu początkowo wywartym w Kudowie Zdroju reakcja marki Shell bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła czym zyskali moją przychylność.