Opinia użytkownika: magmalena
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Sklep z wieloma artykułami w dobrych cenach, przejścia między regałami w mojej ocenie są zbyt wąskie (ciężko minąć się dwoma wózkami), szeroka i głęboka gama artykułów. Obsługa na wewnętrznych działach "świeże" bardzo dobra, Panie pomimo trudnej w mojej opinii pracy są zawsze miłe, kulturalne i czasem można z nimi nawet pożartować dzięki czemu nastrój klienta się poprawia. W przypadku potrzeby pomocy któregokolwiek z pracowników marketu wystarczy rozejrzeć się w pobliżu gdzie często można go spotkać, większość pracowników jest zorientowana w położeniu danych produktów, w przypadku problemu z ich odnalezieniem pracownik bez problemu podąża z nami i wskazuje lokalizację szukanego produktu. Jestem wnikliwym klientem w związku z czym w myśl "gwarancji obsługi" w Kauflandzie postanowiłam sprawdzić czy ich zapewnienie o zwrocie 5 złotych w przypadku gdy czekamy na "skasowanie" w kolejce ponad 5 minut tylko w przypadku gdy nie wszystkie kasy są otwarte. Odwiedziłam market w piątkowe popołudnie gdy klientów jest najwięcej, kolejka była długa więc postanowiłam włączyć stoper w telefonie aby mój pomiar był dokładny, wskazanie wynosiło 8:39 minut, aby uzyskać bon należy udać się do punktu obsługi w którym Pani bez problemu wydała mi bon zadając pytanie czy paragon jest mi potrzebny ponieważ jest on potwierdzeniem pobrania przeze mnie bonu, następnie skserowała mi paragon ponieważ był on mi potrzebny. Moja ogólna ocena sklepu jest rewelacyjna ponieważ przy niskich cenach jakość obsługi jest na najwyższym poziomie.