Opinia użytkownika: Ewelina_1069
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Robiąc zakupy chciałam kupić serek mascarpone, natomiast nie mogłam go nigdzie w lodówce znaleźć.... Poprosiłam więc panią z obsługi o pomoc i zapytałam "przepraszam, gdzie znajdę serek mascarpone...?" po czym pani wskazała palcem na lodówkę , rozciągającą się na CAŁĄ szerokość sklepu i odpowiedziała "tam" :) Wyjaśniłam Pani, że właśnie tam szukałam i nie mogę go znaleźć natomiast nie wiem czy to wynika, z tego, że go po prostu nie ma, czy nie widzę.... Pani z rosnącą złością (ponieważ w tym momencie zajmowała się układaniem towaru, a ja przeszkodziłam jej w wykonywaniu pracy) odpowiedziała "jak go tam nie ma, to nie ma". Zapytałam, czy może podejść ze mną do lodówki i sprawdzić ponieważ lepiej zna rozłożenie towaru niż ja..., pani w jeszcze większej złości odpowiedziała "przecież mówię, że jeśli nie ma w lodówce to nie ma". Obsługa zdecydowanie nieprofesjonalna.